exHpKQi2vL5LJylvUeGu2DCpH6du2hPMEj8onvHYzoHX8jQ' rel='icon' type='image/x-icon'/> Mencari Redha Ilahi: BERMULA HIDUPKU SEBAGAI SEORANG MAHASISWI :)

Monday, December 30, 2013

BERMULA HIDUPKU SEBAGAI SEORANG MAHASISWI :)


pada 16/11/2013 , secara rasminya aku menjadi seorang mahasiswi di UiTM Beting , Kuala Pilah ... dalam jurusan Pengurusan Ladang ..

nie lah kad matrix aku :)

aceli aku dalam bidang pertanian ni dah 2 tahun sebab dlu masa aku sekolah teknik pon , mmg aku ambil jurusan nie ... pada awalnya agak cultural shock juga ... yelah drpd zaman sek , masuk pula ke zaman universiti .. itu lah yang dinamakan pengalaman hidup kan .. hmmm ... masa mula2 masuk , aku xjoin MDS atau lebih familiar org panggil orientasi .. aku xjoin pon sebab masa tu ayah aku masuk hospital ... so , bg menghormati , aku pon minta pelepasan drpd mengikuti MDS ... then , aku masuk balik sebab kelas dah nak mula .. bayangkan aku masuk sana , dengan xkenal sape pon , buat muka tak tahu , tegur je sape yang aku nampak .. huhuhu .. mase first day peg kelas , mmg agak huru haralah ... kelas xtaw kat mana , group kelas pon xtaw ... tp jadual kelas dah kluar .. hahah mase first day mmg klakar ... dah lama2 , everything okay .. makin slesa .. huhu .. kawan2 pon dah ramai .. alhamdulillah dapat kawan2 kelas yang gila2 sama sepertiku ... kekekeke 

activities : kemahiran insaniah 1
selfie : me , mek , fila
place : bilik seminar 1 , uitm
day : sunday 

activities : experiment 1
selfie : farah , izzaty , me
place : chemist lab
day : tuesday

activities : herbarium
selfie : fila , najah , izzaty , me , miza , lina , mek
place : magronomi lab
day : thursday


itu lah sedikit sebanyak gambar yang aku boleh share ngn bloggers yang lain ... disebabkan banyak tanggungjawab menjadi mahasiswi ni , menyebabkan masa aku untuk laman sosial nie agak terhad .. hihi .. so nnti kita jumpa di entri yang lain ya ...


salam dari mahasiswi UiTM , wani :)

SUKA TAK ? JOM LIKE DAN KOMEN ! :)

No comments:

Post a Comment